No. 7 (4)
Home
Números
Current
Previous
Sobre la revista
Quiénes somos
Objetivos y alcance
Frecuencia de publicación
Fuente de ingreso y publicidad
Cargos o tasas para autores
Licenciamiento de los contenidos
Declaración de privacidad
Indizada en
Statitics
Políticas editoriales
Política de acceso abierto
Política de evaluación por pares
Políticas de sección
Política antiplagio
Política de preservación digital
Política de autoarchivo
Política de ética en la publicación
Submissions
Guía para los autores
Derechos de autor y derechos de publicación
Lista de comprobación
Derechos de autor
Editorial Team
Equipo editorial
Comité científico
Contact
Announcements
User
Register
Login
Search
Register
Login
Change the language. The current language is:
English
Español
Register
Login
Change the language. The current language is:
English
Español
No. 7 (4)
Published June 30, 2019
Interconectando Saberes, Issue 7
Year:
Publication Date: June 30, 2019
Opinion articles
Irma del Carmen Guerra Osorno
A single epistemology?
PDF (Español)
Carlos Enrique Levet Rivera, Jonathan de Jesús Espinoza Maza, Arturo Macgluf Issasi, Juan Manuel Fragoso Teran
The unfinished reform of the Federal Criminal Code on computer crimes
PDF (Español)
Scientific Research
Josefa Carolina Fortuno Hernández, Mónica Rubiette Hákim Krayem
Xalapa as a creative city of music: Development proposal
PDF (Español)
Lily Ariadna Silva Blanco, Paulo César Parada Molina
The Teaching Practice in front of the Stimulus Programs
PDF (Español)
Óscar Fernando López Meraz, Susana Hernández Alcaraz
Learning communities for academic strengthening among teachers. A construction from the Superior Normal School of Veracruz
PDF (Español)
Carlos Enrique George Reyes
Social dimension of the teaching practice. Comparative study between the University of Cienfuegos (Cuba) and the Autonomous University of the State of Hidalgo (Mexico)
PDF (Español)
José Andrés Castillo Hernández, Nohemi Fernández Mojica
Preliminary results of the use of texting and reading comprehension in telesecundaria students
PDF (Español)
Alejandro Juárez Torres
Didactic interaction and nonverbal languaje
PDF (Español)
Jeysira Jacqueline Dorantes Carrión
Cyberbullying scenario of violence in the educational context
PDF (Español)
Jonathan de Jesús Espinoza Maza, Juan Manuel Fragoso Terán, Luis Alberto Rodríguez Rodríguez, Ulises Gonzalo Aguirre Orozco, Arturo Macgluf Issasi
Analysis of the impact of the CASE Progranimate tool on students of the Veracruz region engineering campus of the Universidad Veracruzana as part of the support tools to learn how to program
PDF (Español)
×
Username
*
Required
Password
*
Required
Forgot your password?
Keep me logged in
Login
No account?
Register here